Jom ikut UK

Tuesday, November 3, 2009

Fobia ku dalam bahaya

 

Aku mmg sungguh takut kalo tetiba org dtg kat aku tanya arah jalan..

Sungguh aku takut..

Kalo ade je org dtg menghampiri aku, dalam kepala ligat aku kene lari..

Dan kalo betul org yg bertanya arah jalan tu org baik, pasti ingat aku ni x betul..

Saya mintak maaf la ye, sy betul2 takut kalo org lelaki dtg dekat sy tny arah jalan. huhu..Pagi tadi ade sorg mamat, tny aku arah jalan. Baru je tunjuk namecard tu, aku terus je lari ke ofis aku.huhu..Sampai je ofis tercungap-cungap mcm org kene kejar antu. Bos aku lak yg panic. Bila die tny, aku da x mampu nk jwp..terus ke tempat duduk aku..diam kan diri…huhu

Fobia aku x ilang lg. So sesape nmpak aku, tolong la….jgn tny aku arah jln lg!

dont_ask_me_for_directions_tshirt pic creadit to Mr Google

No comments: