Jom ikut UK

Monday, November 9, 2009

Bau Kambing x Mandi

 

Ari ni hny aku jer pompuan kat ofis. Esep aku nye ofis receptionist la.

Aku pasan sejak 2 menjak musim ujan ni kan, dak laki kat ofis aku ni X MANDI!

tutup_hidung 

sumber photo Encik Google

arghh..gile r idung aku ni duk kembang kempis menahan bau diorg ni..kekdg, kalo aku ade problem task aku, aku msti cuba sedaya yg mungkin solve sendiri b4 g tny diorg…sbb nye, muka aku smpai merah pdm duk tahan bau…kekdg terasa jugak cam nak MUNTAH.

Untuk pengetahuan semua, kat ofis aku ni hny ada 4 org je melayu. so, lelaki yg aku maksudkan kat atas ni adalah semua CHA YA NUN ALIF  okey!

9 comments:

ain said...

beb..stendet tuh cincong xmndi pagi
kat opis aku dl yg 90% cincong..lagila
ble da taim ptg da tutup ekon..
mulela bau semerbak mengisi ruang opishh..hamekkkkkk...
de

Ulam Kerdas said...

hah tu la...aku x thn bau KETIAK diorgggggggggggg giler hapakkkkkkkkkkkkkkk beb...jenuh aku nk tutup idong!

Anonymous said...

hohoh~~~nnti ko g kedai scuba diving..ko pinjam tangki oksigen kat
diorang..xpun..ko cari kat kedai outdoor...mintak tong oksigen..sok ko pakai kat ofice..kalau diorang tanya..ko jwpla..eh kita bukan ke tgh mendaki gunung evereset..~~~!!..
xpun ko jwpla..eh bukan ke nnti kita ada new job kat tmpt pelupusan sampah..nie tgh pratisla nie camner wat keje pakai tong oksigen...heE.~~~

-lan 711-

Ulam Kerdas said...

hahha..baik nye Idea..mantap abes la..ehehe

SundaeCone said...

wakakakaka...bengong gilee nk pkai tangki oxigen..peh mantap aa idea ko lan..aku pn x terpk dowh..

aku de idea ju..pe kata ko wat direct saling rexona..x pn ko beli perfume rumah.ko lalu dpn dorg jek ko spray giler2...tuh kalo dorg x phm gak tuh aku x tau lerr nk ckp ape..

Ulam Kerdas said...

hahaha..idea baik jugak tu..esok aku nk bw ambi pur yg kat dlm bilik aku tu..yg setiap 10min..ambi pur tu psstt psstt...

haha..ok kan...:D

Anonymous said...

heE..~~~just imaginela camner rupa keadaan fizikal Juju kalau dia betul2 pakai tong oksigen dlm ofice dia..erm..mesti comel kan..tul tak juju..erk..jgn marah ea..gurau je..

aku tambah sket leh tak juju..erm..ko cari microphone pastue ko hala mike kat ambi pur ko tue kan..pastue ko pasang volume kuat2..bergema bunyi psst-psst ko tue..lgi diorang perasan...p kalau tak juga..cara paling mudah ko beli topeng H1N1..murah pun murah..heE.~~~

-lan-....

aJLeaa said...

isshhh teringat plak mase time kite alpha dulu....ade baik dgn budak cine seboleh2 xnak dok sebelah budak tu kan.....huhuhu

Ulam Kerdas said...

tu la ed..xper ari ni, sy da bw ambi pur dah..ahaha..setiap 10 min akn bunyi psst..psst..ahahah