Jom ikut UK

Friday, November 14, 2008

..:: miMi oH MiMi ::..

hanya nak berkongsi gambar mimi yang sangat la notti. kompem saper yang menjaga nya akan geram dgn die.

dan pagi tadi aku telah mencubitnye sebab, mimi dah tumpahkan air rebina ku.geram..geram..lepas jer kene marah dengan aku..die terus ke balkoni..sampai la aku pergi keje pun die x anta aku kat pintu..aku biarkan jer..skali skali kite x patut pujuk kan..

aku suke tengok mimi tido..hihi..macam manusia jer...terbongkang dan terkangkang.ahaha..layan yer:P

aku amik gambo die x sedar tau..penat main banyak sangat..kui..kui..


Gamabar yang kat bawah ni kan...die kidnap roti Nad aku nye osmet. isk..see kucing makan roti..kucing Mak Arab la katakan..hihi...


Akhir skali, sebelum aku lupa..aku nak ucapkan selamat hari lahir buat abah yang ke 56 tahun. Moga abah akan sihat-sihat selalu.. Sayang Abah..mmuuaahhh:-*

8 comments:

susu dalam botol said...

saya suka tgk kucing macam ni tp tak reti pegang :D lagipun saya alah.

Cik Oren said...

o0o awk alah dgn bulu die kan? mimi ni ssh skit nak pegang die.sbb die ske gigit tangan org.sy pun slalu kene gigit. tapi sy rs, kalo ada kucing lain kite boleh la pegang die.sbb die takut dgn kucing lain.ehee.

die nakal tau..sy sakit tekak da skang..sbb duk menjerit jer. td g teview, ttb batuk..malu la plak kene mintak air..eheee

SUXX said...

girl punya blog,mesti ade kucing,ngape?

Cik Oren said...

suxx: sebab kucing dan perempuan kan memang sinonim dengan ke manjaannyer...

hehe..betul ker jwpan tu? sy suke kucing sbb ayah sy mmg suke kucing so kami adik beradik semua suke kucing :)

SundaeCone said...

wah da bela kucing nmpk. awat name dia mimi weh. next time kalo ade lg letak name ezora. sure unik giler.hahaha..

p/s: teringat kucing aku pony. sob..sob...

Mr Dino said...

MiMiiiiiii!!

kumbangkecil said...

cik oren. bagi kt kita lah kucing tuh. satu hari pon jadi lah. kita suka sangat dengan kucing2 ni. ;p

Cik Oren said...

hihi..awk nk jg kucing ni tuk 1 hari? boleh2..no hal punyer...kwn sy jg kejap pun da x larat sbb asyik nk mkn n asyik gigit tgn org jer..hihihi