Jom ikut UK

Monday, November 24, 2008

..:: Bila MImi diKerjakan ::..

Jumaat lepas, Eisya dak kecik ni telah menelefon aku sambil nangis-nangis..terkejut jugak aku masa tu.tetiba die tepon cakap " Makteh,amik eisya..eisya nak pergi umah makteh..huhu...ayah da x sayang eisya "..ahahaha nak tergelak jugak aku masa tu.pastu tepon tu terus je nenek die amik dan cakap dengan aku " Ju, nanti petang datang la sini amik eisya.die da lama x keluar ni. ni die nangis sebab x bagi ayah die pergi kerja." tu laa sebab si kecik ni nangis. So petang jumaat tu lepas je balik kerja terus je aku ke Kota Kemuning.

Seronok betul die aku datang.isk terharu seh. masuk je umah..terus ajak kemas kain baju die.punye la die x sabar nak pergi umah aku. isk isk kecian kecian. Sejak kakak aku keje jauh iaitu umi budak kecik ni, abg iparku iaitu ayah budak ni jarang bawa diorg pergi jalan2. kecian kan. ayah die plak asyik keje balik lewat jer..so terpaksa la aku amik die dan bawa pergi jalan-jalan.

Bila sampai kat umah aku. abes MIMI aku di kerjakan.hahaha...MIMI nampak diorg terus jer nyorok bawah meja makan.hihi..MIMI tu diorg buat mcm anak patung jer..siap ajak main masak-masak.hahaha..korang tengokla gambar diorg kat atas tu..cian lak kat MIMI..hihi

3 comments:

kumbangkecil said...

owh mimi. kesayangan kuh. tapi mereka sgt comel. :)

Cik Oren said...

macam makcik die x?hihihi..juz joking:d

susu dalam botol said...

budak kecik yang dua tu sangat chomel ;)