Jom ikut UK

Wednesday, March 16, 2011

Jelajah blog follower

 

Terima kasih kepada blogger yang sudi jelajah blog UK dan sudi menjadi follower UK.

Antara yang telah jelajah blog UK:

  1. http://masikarfan.blogspot.com/
  2. http://damyakaudihatiku.blogspot.com/
  3. http://imnabilawahab.blogspot.com/
  4. http://aizamia3.blogspot.com/
  5. http://bajubabykubabymu.blogspot.com/
  6. http://hackerz91.blogspot.com/
  7. http://sedetikilham.blogspot.com/
  8. http://miowmanja.blogspot.com/
  9. http://cikangkuh.blogspot.com/
  10. http://apisv3.blogspot.com/
  11. http://mamaglamdiva.blogspot.com/
  12. http://rizaros.blogspot.com/
  13. http://laydie-dda.blogspot.com/

 

UK x pernah lupa pada blogger yang telah jelajah blog ni, tapi disebabkan masa yang x mengizinkan UK g jelajah blog korang. Buat masa sekarang ni kaki dan tangan tidak mencukupi so x dapatla UK g jelajah blog.huhu.

Terima kasih ya Smile

3 comments:

Puan nadxoxo said...

Salam UK! Nad pun menjelajah jugak ni :) UK berminat dengan storybook pillow tu? Kalau utk stok yg ada pada Nad skrg ni, semua ada except Arthur's. If berminat bagitau la ya :)

Mrs Nageb said...

nice job dear~

aizamia3 said...

takde hal.. ok je.. memang tak terkejar kalau nak layan semua..