Jom ikut UK

Friday, March 4, 2011

Hangen

 

Adeyh hangen je aku ari ni..

Dis week AF x balik sbb aku dan AI yg akan pergi visit dia kat Kemaman. Lg pun esok AI ade check up kat KSH.

Semalam adik bongsu perempuan aku datang umah. Aku ajak die teman aku nak drive mlm ni ke Kuantan. Makanya hari ni AI tinggal dengan dia la.

Sebelum tinggal diorg pagi tadi, aku da siap-siap panaskan susu AI dalam warmer dan bg tau adik aku tu susu semua da siap. Tinggal dia tukar ke dalam botol AI je. Tup tup dia bangun p tukar suhu yang aku panaskan susu AI tu ke

100 degreesss wehhhhhhhhhhhhhhhhh….

Hangen aku ni!!!!!!!!!!!!!

Botol da kemek katanya!!!!!!!!!!!

Sebab lepas die panaskan tu dia p sambung tdo….haih

Aku nak marah lelebih kang die pelajar Uni. Nak kata NGEK kang dah besar panjang dan dah tahun akhir da pun belajar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aduhhhhhhhhhhhhhhhhh dugaan hari Jumaat sungguh laa…

Ni la jadinya kalo duk harapkan orang. Tension Weh!

No comments: