Jom ikut UK

Wednesday, March 23, 2011

Al kisahnya CD

Kan dulu aku pnh janji nk story mory pasal CD.

Actually aku pakaikan CD kat AI setelah umur dia 2bln.Nak pakai ms dlm pantang tu xleh die kecik sgt, bila pakai CD nmpak sgt CD tu yg besar dr die.hehe.apa lagi mak aku bising la lampin bsr dr AI.haha

So blk ke USJ sesudah pantang terus aku pakaikan CD. Jimat weeiii.sbbnye si AI kerap buang air bsr. Hari tu aku ingat lg dlm pantang Huggies yg 52kpg tu tahan 3-5 ari je..huhu

Setakat ni alhamdulillah punggung AI x merah, lagi tembam n gebuuu ade la.haha.

Siang hari mmg AI fully pakai CD. Pukul 12 mlm br die pakai huggies.

Aku sgt sarankan all mommies out there pakai CD ni. Ia bkn saja jimat malah menyelamatkan bumi kita :)

Aku n AF plan da xmo beli Huggies utk AI dah. Disbbkan CD AI x ckp lg tu sbb still gune Huggies.

Tgkla bln dpn borong 10 kpg lg CD utk AI.hehe
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

Nadiah Suhaidi said...

Comelnya AI baby pakai CD kan! Nad pn nak pakaikan Zahin CD gak tp belum tercapai lg haha. Ish kena wat cepat2 ni.

Btw, nak bgtau storybook pillow Arthur's Bedtime Stories yg reserve utk UK tu dah available :) Boleh kasi emel tak? :) Or emel nad kat n_nadiah@yahoo.com or add kat fb. emel sama :) Thx! Nad nak buat penghantaran harini. If pay before 12pm nad hantar harini terus hehe

Mrs Nageb said...

nice lah anggun :)
mareesa tak leh nak pakai lagi..sebab babah dia tak bagi :(

Anggun! putih melepaknya kamu... :)
mmuah kat kamu :)