Jom ikut UK

Friday, January 15, 2010

ke-TERUJA-an

 

Aku nak menulis.

Tapi xtau ape nk tulis.

Windows Live Write ni da bape kali buka tutup dah.

Waktu tutup aku byk idea, tp bile aku buka terus kekeringan idea.

Aku rindu mau seperti dulu. Bahagia dengan hidup menulis. Biarpun x ramai yg membaca tapi aku puas bile ada sorg atau dua yang memberi komen semangat kepada aku.

Bagi aku, menjadi si HANTU ULAM di muka KERDAS BUSUK ini adalah untuk meluahkan segala kegembiraan dan kesedihan aku dalam aku menempuh hari-hari aku dikala aku bersendirian atau pun bersama yg terCHENTA.

Blog ini aku jadikan sebagai Diari aku. Biarpun ada perkara yang x dapat aku kongsi tp sebenarnya di sini sudah ada 80% tentang aku.

Aku sekarang sedang berMUHASABAH diri dan cuba untuk hidup dalam realiti kehidupan yang sebenar. Maaf kan aku.

3 comments:

aJLeaa said...

Please be strong, you know that many people you can trust and always be with you no matter what

Ulam Kerdas said...

thx ed..
I admit that i have a friend that alwiz wif n support me in whateve situation. I'm so thank to Allah,for giving u,ana n momo to support me n give me a way to live in happiness..

i love u friend..sob sob sob

Anonymous said...

itula maknanya SAHABAT..~~~
SAHABAT yg sukar di cari..
SAHABAT yg sama gembira dan
menangis..~~~~~

-Lan-