Jom ikut UK

Friday, January 29, 2010

Aduh..

 

Tengah hari semlm aku start sakit pinggang belah kanan. Sakit gile. mencucuk-cucuk rasanya. Rasa sakit akan lebih menyengat kalo aku duduk terlalu lama. huhu..

sakit pinggang

pic credit to Mr Google.

Bawa kereta pun aku dah x selesa. Semalam da la aku kene pergi UNISEL kat Ulu Selangor tu. Adik aku tetiba plak demam. Haih, siti siti.. Cik Siti betul la.

Sakit dari semlm, aku rasa ari ni aku makin sakit. Ari ni banyak kali aku bangun pusing-pusingkan badan. haha. dak ofis aku pelik. x pernah-pernah aku exercise dalam ofis. tetiba ari ni aku wat banyak kali plak. Bukan setakat exercise je, aku terpaksa wat keje dalam berdiri. ye la kalo aku duduk lame kang mencucuk-cucuk pinggang aku ni.huhu…

nak g jumpe doctor,uhuhu malasnye. aku xtau la sebab ape aku tetiba sakit pinggang. Tapi aku rasa-rasa la sebab aku jatuh tangga ari tu kot. ye laa, sebab montot belah kanan aku lebam. skang plak pinggang belah kanan aku sakit. kat situ da nampak relatednye story aku ni kan..wehehe..k la moh kite sambung koje kite ye!

No comments: