Jom ikut UK

Friday, October 9, 2009

Masih Segar Bugar

ehem ehem..
Tak sangka plak sudah 2 minggu aku menjadi Isteri kpd Incik Suami.
sungguh cepat masa berlalu..
tapi aku rs mcm baru semlm aku dinikahkan.
Tapi
aku masih RINDU kan tahun pertama kami berCinta..
aku rasa sungguh Indah..
Sekarang,
Incik Suami asyik bizi dgn kerja..
masih belum berkesempatan utk pergi berCuti

4 comments:

aJLeaa said...

alahaiiii....sweetnyee die, mestitgh rindu Incik Suami ni kan??sabo la ek...

SundaeCone said...

eheh..pe perasaan setelah bergelar isteri?? uhuh

nnt gi honeymoon jgn lupe beli ole2 utk aku..ahahha..:P

zach said...

belom kesempatan nak g cuti ke belom kesempatan nak ehem ehem......lol

Hantu Ulam said...

ed - tu la ed, rindu bangat :(..diz week pun die keje je..tensen je ngan BOSS die..sob sob sob

ana - perasaan huh? aku x rs ape2 pun ana.haha..mayb sbb kitorg duk berjauhan so x rs la. lain la kalo duk serumah br terasa kot..nk ole2? haha..ole2 korg dr Brunei ari tu pun aku x bg lg kat ko n ed..nt ingat aku wei..hehehe

zach - haha..siot ko zach..bercuti la wei..last n diz weekend pun die keje..cmner tu..sob sob