Jom ikut UK

Friday, October 23, 2009

Kemaskini cerita basi

Dino,aku,Mino



10 Oktober 2009

kawan sepengajian aku di MMU tlah mendirikan masjid..



" Selamat Pengantin Baru & kekal hingga akhir hayat buat Dino & Mino "


Diorg nikah + kawen, 2 minggu selepas aku..tapi aku x dpt pergi ngan Incik Suami sbb die keje..
Maka, aku tlah mengangkut adik & kakak aku bersama anak2nya. ye la, org da kawen ni segan skit nak g sorg2 kan..hahaha...



Lepas tu, aku trus ke Jln Hang Tuah,
g open house kwn study aku kat Cosmo dlu...iaitu Cik Ain..
giler penoh perot wei..haha...melantak je keje aku...
xper, pas kawen baru aku terasa nk makan mcm2 kan..
ahaha...b4 kawen aku x lalu nk mkn..
skang pe lagi..bedal je la kan...
Incik suami pun da bg green light suh bg berisi skit bdn tu..
ahahah...



K la, aku malas nk tulis bebyk,
Layan pic yang Eisya amik ni..

Kakak & adik aku

idah,aku,cik ain,arni

No comments: