Jom ikut UK

Wednesday, October 21, 2009

Kisah bila si Romeo dikejauhan

Aku ade 1 kisah
dimana memang memalukan diri aku sendiri..
Hari ni aku ade Installation Walkthrough
kat client site..
Waktu tgh duk rancak
kitorg berdikusi
dan
berbalas pendapat semua..
.
.
.
tiba-tiba aku diam,
terlinga aku seolah mendengar
ringtone yang tlh aku set utk Incik suami
hua hua hua..
yang lain semua kepelikan..
diorg pun tanye aku
"Kenape?"
slamber aku jwb "tepon bunyi, jap nk angkat"
diorg makin kepelikan
kenapa aku sorg yg dengar,
padahal beg aku jauh dr aku..
wahaha...
bila aku g amik telipon aku,
adeyh malu nye aku...
telipon aku x berbunyi pun...
gile malu babe...[blushing gile aku]
nampak sgt aku tgh tunggu panggilan Incik Suami yg dr semlm x kol lg Isteri die ni..
sob sob sob

2 comments:

SundaeCone said...

wakakak..angau overdose.
kalah masa zaman bercinta dlu..

:P

Ulam Kerdas said...

hahaha tahu x per..
ini baru citer tggu kol dr die...
ahaha..

kalo tggu die blk..
lagi r..ahahah