Jom ikut UK

Friday, October 16, 2009

Buah Oren Jatuh Tergolek

huaa...sedey sangat ni...
pagi tadi aku nak g keje,
tetiba osmet aku ckp kete aku kene langgar..huhu...
terkejut beruk aku.
Seyes wei,
rasa nak nangis pun ade..sob sob sob..
aku terus tepon Incik Suami,
sib baik die pandai pujuk aku..
"nanti ada duit lebey, kite g polish n ketuk..ok?"
hua hua hua..

aku x tau nak kate ape dah, korang tgk r sendiri rupe dan keadaannye..sakit wo0..



p/s utk oren : sabar ye oren..nnt kt g klinik k..jgn sedey2 ok?

4 comments:

susudalambotol said...

haritu adik saya bawak kereta saya. pastu eksiden. masa cl dia, dia ckp sikit je kena. bila saya sampai sana, habis pecah lampu depan. kemek sana sini. last2 kena 700. huh.

nasib adik bg duit sikit. dah ler dia langgar org plak tu. haih.

Hantu Ulam said...

waaa 700 hidd???

xdpt la nk tinted kete kalo cmni..huhu...

dugaan betul la..sob sob sob

ain said...

sabo2..aku pn lom tinted kete lagi juju..=p
ala sket je tuh...mcm encik suami ko kate leh ketuk..

Hantu Ulam said...

itu la..tgh sabor r ni..smpai byk mende aku tertangguh nk wat..ehehe