Jom ikut UK

Thursday, October 22, 2009

Kau dan Aku

Semalam 21/10/09,
sudah 7 tahun rupenye,
kisah hitam berlalu dari hidup aku..

Alhamdulillah,
seperti x percaya aku berjaya laluinya.

Masa mula-mula terjadi pada aku,
aku rasa seperti tidak mahu lagi meneruskan hidup..

Seriyes..
hampir setahun aku kene jumpe kaunselor,
dan
hampir 4 tahun aku naik turun mahkamah..

Bila tiba hari aku kene hadirkan diri ke mahkamah,
pasti aku demam..
Ya Allah,
betapa takutnya aku ketika berada dikandang pembelaan..
Hanya Tuhan saja yang tahu perasaan aku ketika itu.

Tapi aku bersyukur,
mak & abah selalu berada disamping aku,
ketika aku melalui semua ini...

Kadang2 aku selalu terfikir,
Kenapa Allah memilih aku untuk ujian yang aku rasa sgt berat ketika itu..

Hari ini, ketika ini,
setelah 7 tahun berlalu,
aku mendapat jawapan itu.

Aku Redha dgn ketentuanMU.
Terima Kasih Ya Allah,
kerana Engkau,
aku masih lagi ada keluarga yg sentiasa bersama aku
x kira aku jatuh mahupun naik.

No comments: