Jom ikut UK

Thursday, August 26, 2010

IFTAR dengan ACCPians

Semalam aku dan Incik Suami berbuka puasa ngan geng2 skolah ACCP. Sungguh lama tidak ketemu mereka. Kalo x salah aku, last jumpe mereka masa Ain buat open house.

Oleh kerana kebizian masing-masing, kami masih tidak dapat mengumpul semua ahli ACCP. Yang datang hanya aku, arni, ain, idah, huda,lina, sepul and ketua kepala untuk gathering ini Incik Jijul. Masing-masing datang dgn pasangan. eee syok jugak.

Tahun depan plak, kompem laa beberapa pasangan datang ber3 bersama anak masing-masing. hehe..

Majlis berbuka puasa kami buat kat Flying Chilis @ The Gardens. Aku sampai sane ngam2 la berbuka puasa. haha. itu pun puas aku pujuk Incik Suami. Ye la, die x tdo semlman dek kerana wiring umah. Dia baru je tdo sejam, aku blk keje trus g ajk dia g Bangsar.

Dia puas duk suh aku je yg g. sbb dia sayang nak bangun tdo la tu. aku ni plak duk berkeras duk cakap manja-manja gitu ajak die g skali. Ye la, da la die ade kadang-kadang ngan aku. X best jugak, bila da berstatus isteri ni g mane-mane sorang2 kan. huhu…Sib baik la, dia makan di pujuk. Kitorg gerak dari umah kul 6.30.

Perghh jem kat depan Sunway. tensi jugak memula. Nasib baik masuk je NPE, sudah tiada lagi jem. ehehe. Maka cepat jugakla aku smpai The Gardens. Okla, x mo celoteh byk2.

Aku tepek gambo je la yang di ambil oleh Arni and her partner. :D

Thank you darling.

Flying Chilis Menu & sedikit intro.

Flying Chilis1 Makan-makan

Flying Chilis2 Pasangan yang hadir

Flying Chilis4 Sungguh bersemangat Jijul & Sepul :P

Flying Chilis3

Dessert untuk penutup

47232_1589357542422_1490360281_31551823_4717226_n Sebelum pulang harus amik gambo semua yg hadir :)

No comments: