Jom ikut UK

Tuesday, February 23, 2010

Lompat Getah

 

images pic credit to Mr Gugle..

Masa kecik-kecik dlu slalu main lompat getah ptg2 ngan jiran. hehe.. masa kawen member skolah aku (Fifah) ari tu aku jmpe kawan sepermainan yg da lama sangat x jumper. dlu aku skolah kat SK Cenderawasih smpai darjah 4 then tukar ke sekolah SK Tanjung Lumpur. Masa darjah  1 ,2 n 3 time rehat je g main peluk tiang la, main ting2 la n yg paling aku ske main LOMPAT GETAH. ahaha…siap simpan duit skolah utk beli getah warna warni lagi tu. n bertanding getah sape yg cantik tu seme. gile lawak kalo ingat blk.

nama kawan sepermainan yg da lame x jumpe tu A’A. yes A’A. die juga merangkap jiran aku, selang serumah je umah die ngan umah aku. ehehe…

korang ingat x lagu Anak kambing selain dari lagu Bomba-bomba…blue black…n ape lg r?

tapi motif aku ari ni nak tau lagu Anak KAMBING ..ehehe..tetibe tingat mainan dlu-dlu..

 

Anak kambing berlari-lari,…

Anak kambing patah kaki…

Anak kambing makan rumput…

 

(Sila sambung kalo korang tau..aku ingat tu je :D)

1 comment:

Anonymous said...

anak kambing masuk kandang...