Jom ikut UK

Wednesday, May 25, 2011

AMEDA Lactaline Dual Breastpump Terpakai Untuk Di Jual RM750

 

IMG00212-20110324-1231

Di beli pada Februari 2011. Masih ada warranty lagi 6 bulan.

Below item, ALL is YOURS.image

  1. Ameda: Lactaline Dual Breastpump ( BPA Free ) (Market Price RM799.20)

image

Autumnz Cooler Bag  (Market Price RM50.30)

image

Autumnz Reusable Ice Pack-3pcs  (Market Price RM20.70)

image

Bumble Bee Disposible Breast Pad 36pcs (Market Price RM31.90)

Saya nak jual breastpump ni bukan sebab dia tak bagus, tapi sebab body die besar sikit. Saya slalu travel dengan anak dara saya ber2. Jadi agak susah la nak bawa dia ke hulu ke hilir. Nak-nak bila saya balik ke kampung menggunakan pengangkutan udara. huhu…Naik awal skali tapi keluar dari kenderaan akhir sekali. Barang byk..anak lagi mahu di angkut. Jadi, suami saya belikan saya Free Style untuk meringankan beban saya.

Dengan harapan, bila balik kampung saya akan gembira sebab t***k saya tak bengkak lagi. Ye la, anak dara saya kalo balik kampung, die seronok sangat sampai x nak tinggal main dan xnak minum susu. Yang seksa nya saya la.huhu. 3 hari menanggung sakit bengkak susu Sad smile

 

So, jangan salah faham ye kawan-kawan. Ameda ini ok suction nye. Saya sayang Ameda. Kalo saya KAYA, saya x jual AMEDA saya. huhu

No comments: