Jom ikut UK

Thursday, January 13, 2011

Dek kerana terlalu ada perasaan ingin tahu, Perihal itu kembali mengukir difikiranku

 

Aku rasa ini pertama kali aku tulis tajuk yang panjang. Hmm

Aku tetiba sedih bila AF bagi tahu aku sesuatu. Crying faceTu la aku gatal sangat nak tahu. Mana taknya, aku je yang selalu berceloteh pasal keluarga aku. Tapi x dia. Hari ni aku xtau macam mana aku leh gagahkan diri untuk bertanya pada AF.

Tup..tup…dengan lambat AF balas mesej aku,

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Aku masih tak diterima mereka!

Punca dan sebabnya masih lagi menjadi persoalan di benak aku.

 

Ya Allah Kau kuat kan semangat aku. Ameenn…

6 comments:

...mommy jue... said...

errr. aku masih tak faham.. ngape weh?

Hantu Ulam said...

ntahla Junn. Mereka x pnh kenal aku. Tapi dah menilai aku. Dari kami kawen dan skang da ade anak :(

Mrs Nageb said...

i doakan you dear~insyaalah everything will turn to be well soon..amin.

Hantu Ulam said...

thx mama mareesa :)

LiErOSe~QiEmi said...

jujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! gile lama tak jumpe ko.. last jumpa time aku kawin kan..

tup2 buka blog ko post sedih plak.. nape wei.. sabo erk!!!

Hantu Ulam said...

hehe tu la, lame x jmpe ko. ntahla wei, kisah aku ni da mcm IBU MERTUAku la plak...huhu dugaan betul :)