Jom ikut UK

Thursday, January 27, 2011

Bengkak susu

 

Sejak AI da 3 bulan, dia sudah kurang minum susu. Dia lebih byk main dari minum. huhu…

dan

yang merananye adalah aku.

Korang ade experience kene bangkak susu x? aku ni da kali ke3 kene. Ni pun aku keje sambil mengerang kesakitan yang amat.

Aku rasa susu aku cam da kematu je…tolonggggggggggggg…

Tadi aku da tuam ngan air panas, memang aku wat cam tu je kalo bengkak susu. tapi kali ni cam x jalan je. huhu..

huhu Sad smile

7 comments:

mama aisar said...

jujue..g pam..dulu ...tp mak aku ckp pam mase susu tue kene buang skit yg memula kita pam tue..takut anak kembung...mak aku ckp la..

Hantu Ulam said...

aku da pam et.. tp susu x kuar ni..huhu..seksa weii

...mommy jue... said...

ko tuam dengan air panas, urut pastu pam.. insyaAllah ok.. ko kat rumah bagi anak menyusu direct ke atau dalam botol?

she-G said...

letak kubis...insya ALLAH lega...tak pun tumbuk daun cekur tu pas tu tampal kat dada...

hai..salam berkenalan... :p
cam nak ngorat lak gayanya

Hantu Ulam said...

junn - da tuam dah. da urut. tp aku x tau la cara aku urut betul ke x ni. kat umah direct feeding.

she-g - pnh gak dgr org ckp letak kubis, tp ade org ckp nnt susu kurang kalo letak kubis tu.cmner ye? daun cekur ye..k ptg ni pas blk keje sy g beli. thx 4 da info. salam perkenalan :)

ainiyah said...

urut gune sikat kemudian pump.letak kubis pon ok.susu tak kurang bile letak kubis.

Mrs Nageb said...

i masa nak kene dulu,pam sambil2 urut,pastu tuam air suam jugak...tapi cam tuh je...last2 tukar breastpump baru ok :) huhu