Jom ikut UK

Monday, October 6, 2008

..:: wELcoMe Back to The OffiCE ::.. *updated


pic aku di dalam kesesakan...:(

huhu...

Selamat pulang utk bekerja kawan-kawan ku sekalian alam...

> terasa malas jer nk blk ke KL
> dr Karak - KL mcm hampeh...perjalanan ku pulang ke KL amik masa 7 jam...
> waaaa..aku siap gado berebut nak isi minyak lg ngan org..huhu..mana x nya..aku da beratur hampir 30 min...ade ke patut die g potong aku...marah ler wei..uhux..aku terpaksa rapatkan kete aku ngan kete dpn..x bg die potong.ahaha..aku berjaya..marah gile org tu..siap hon n duk blkg aku bg lampu besar jer..peduli ape aku...x berhemah langsung..kali ni aku x leh bertolak ansur..biar la die taraf atuk pun..peduli ape aku...x beradab ..cian org len beratur die nk potong line org..uhux
>sorry again..lame x update this blog..nnt la aku kn amik ms skit...ni cume nk intro ckit jer..ehehe...
> nnt aku akan update a few pic time raya k..

*Updated - ( aku bersama wawai n ano)


ni adalah mknan kami di pagi raya. ada lg yg x siap aku x smpat x snap.lupo seh:D..

Menu:- 1. Sambal ikan ( Serunding)
2. Kuah Darca
3. Rendang Daging
4. Ketupat mini
5. Ketupat Daun Palas

FYI:

> 4 October 2008 - adalah hari malang gueh..knp? tunggu aku story..aku masih malu..sob sob...

----> nak kata hari malang tu x jugak..tp malang utk aku..sbb aku da malukan diri aku sendiri...huhu...dgn keadaan aku yg aku rs cam makcik jer.haha..kalo aku ingat blk sure aku akn tergelak sensorg..huhu...

it is not under my expectation..aku x sangka yg org dtg merisik bawa hantaran..mayb adat negeri bf aku cam tu kot..ade sesape org terengganu kat cni? korang kalo nk anta rombongan merisik tu mmg bawa hantaran eh? uhux...nape la x habaq kat aku awl2..abih aku n mak aku duk cari kueh utk balas.ahaha..mmg lawak laa sape yg ade kat umah aku time tu..hahah..k la tu je aku nk story...

*Updated -

pic ini di ambil oleh esya, time menunggu family BF aku dtg beraya..

1 comment:

Anonymous said...

xkan lerrr hari merisik jd hari malang kot...xbaik tau