Jom ikut UK

Wednesday, April 8, 2009

..:: Stress :: Tensen :: Sedey ::..

Huhu..

Agaknye ari ni ari malang aku kot.
Bgn tdo tgh mood baik.
Aku siapkan diri nak g keje, dgn semangat baru.

Huhu..
Tiba-tiba nak hidupkan enjin kete, x nak hidup la plak..
2 kali aku cuba hidupkan enjin kete.
At last alarm kete jugak yg berbunyi..

Sedey..
Nak nangis pun ada..
Aku tahu nangis bkn jln penyelesaian..
Aku cuba mintak tlg jiran kat umah..
Dia pun x tau ape prob nye..

Pastu..
Call mekanik,
malang sungguh..die plak di luar kawasan..
waa...ape nak buat ni..
nak g keje camner...

Aku terfikir akan Nora (ofismet aku)
Sib baik die bley dtg amik aku kat umah..
Nak dekat pukul 10 baru msk ofis..

Haih...
Masa tgh sengkek ni laa..
Sume bende nak sakit...
Redha je la..

Esok kene cuti..
Pergi bawa Cik Oren g jmpe Dokter pakar mungkin.

Waaaa...tapi aku tetap stresssssss.
sob..sob..sob...

3 comments:

Momo / aiza / mohaiza said...

ada duit ke takde duit jgn nak mengeluh. Tak baik!

Memberi lebeh baik dari menerima. Renungkanlah

susudalambotol said...

memang pening kalau fikir pasal kereta tambahan pulak bila time dia meragam.

mengada-ngada.

Cik Oren said...

tu la..lagi pening kita mati kutu kat ctu x tau nk buat ape..haih~