Jom ikut UK

Monday, April 27, 2009

Bila aku x mampu lagi bernafas...

Bukan sengaja ingin membuka pekung di dada...tetapi perkara lepas selalu menghantui diri membuatkan aku sering lemas dalam bayang-bayang aku sendiri...

Aku cuba untuk luahkan pd seseorg, tp aku masih x dpt meluahkannya..aku penat..Jika ada air atau ubat yang boleh buat aku lupa segala peristiwa hitam yg membuatkan hatiku sakit, yg membuat luka hatiku semakin parah, aku sanggup membelinya...Tapi maaf bukan dadah atau pil ecstasy yg aku mahukan...aku masih waras..aku hanya mahukan sesuatu yg membuatkan aku seperti anak kecil yg baru lahir...segala memory aku kosong....

5 comments:

aJLeaa said...

huurrmmmm pergi main semua outdoor games kat Genting tu at least jiwa leh kosong kejap drp xde lgsg kan...what a meaningful life without biggggg problemssssss.....

Cik Oren said...

yes sis...u r rite..i think i need a rest..huhu

ieDa aLiN said...

hye kak..br rpsn akk wt blog.ape kbo?hope ok2 je k....

susudalambotol said...

parah ni awak.

hmm. sabar ye. apa-apa pun, hidup ini kena teruskan.

Cik Oren said...

yep hidd..hidup ttp kn di terus kan..

nway, kemana menghilang..slalu cek rss feed awk kot2 awk update blog..huhu...