Jom ikut UK

Tuesday, December 16, 2008

..:: MIMI Lagi ::..

Makin Cun x saya...(MIMI tanya :D)

Mimi ni da macam anak aku da. Segala perkembangan pasal die, akan aku updatekan kat blog buruk ni.

Satu perkembangan terbaru pasal MIMI ialah . . . . .

. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .

Dia sudah boleh duduk...hihi...da mcm manusia da si MIMI ni kan...hhehehe...


Kiut x? hehe..aku geram betul ngan si MIMI ni..cam tau2 jer aku amik gambo die.. da tau posing kan.ehehe..

3 comments:

Xeea said...

mimi adalah sangat comel.
bila dia mau beranak?
aku nak anak dia.

secara percuma.

hehehehe

Cik Oren said...

hahaha..ramai org bo0k anak die..

mimi ni baby lg dowl..

nnt aku kene cari baka hensem...

kalo dia masih dgn aku la kan...

hoho...

kumbangkecil said...

haha. maksudnya mimi dah bertambah chubby. bila lah dapat culik kuceng yang satu ni. ehe