Jom ikut UK

Friday, December 12, 2008

..:: 11 Disember 2008 ::..

Venue: McDonald Kota Kemuning
Theme: Power Puff Girl

Happy Birthday Nurin Safiyya Batrisyia a.k.a Esya..
Opps..beday gurl ni same ngan beday Sultan Selangor. So today is a Holiday :)

Bertuah jd si kecik ni kan. kali ni majlis hari jadi Esya buat kat McDonald. Ni semua gara-gara pernah kat ctu, dan masa tu ada orang buat majlis hari jadi. So, Esya ni ape lagi..cakapla kat ayah die "Ayah, nnt buat beday Esya kat cni ye". abg iparku mcm biasa laa...hanya mengangguk dan senyum..ehee...

Geng-geng si kecik tunggu makanan sampai. Perasan x ade Chinese Boy 2 org tu? yang baju oren tu namanye Nathan dan yang baju putih tu namanya John. ehehe..Si John tu selalu kene buli ngan Esya tu..hihihi..lawak kan. Smpai John tu takut dgn Esya. Tapikan..ape2 jamuan buat kat umah si Esya mesti ingat John tu. So kena la ajak John sekali. Ni pun utk beday ni, Esya ajak sendiri tau.hihihi...Maktok die selalu cakap yang John ni pakwe Esya.hihi..apa-apa je laa Maktok :P

1. Anak buah sulung a.k.a Along bersama Esya
2. adik bongsuku a.k.a Amin dan Eni
3. Anak buah sulung pompuan a.k.a Eyya dan Cik oren yg x oren:P
4. Kakak kpd Esya a.k.a KAKAK dan Cik oren yg x oren:P
5. Along,Eni,Amin dan Eyya
6. Four Pinkers : Abah,Along,CT dan Eyya

Masa utk potong kek sudah tiba. Jom kita nyanyi..

Happy birthday to you..
Happy birthday to you..
Happy birthday to Esya..
Happy birthday to you...
Tiup lilin...



Makan - makan dan snap gambo :). Kecian kan umi die xder. Aku pun x pasti apa perasaan budak 2 org ni, samada rindu umi die ke x.hehe..tapi untuk majlis ni, kakak aku tgh LIVE 3G dengan kitorg. Canggihkan alat komunikasi skang. Aku plak yang tetiba sebak tgk dak 2 org ni.hihi...sentimental betul la aku ni..hihihi...

Gambar akhir sekali..kami sekeluarga bersama Beday Gurl

Saje je attach video masa nyanyi utk Esya
video

2 comments:

susu dalam botol said...

chomel nya kek! power puff girl!

Cik Oren said...

susu dalm botol - tu la..kek die pun sodap...