Jom ikut UK

Wednesday, December 10, 2008

..:: Masa Pulang ::..

Skang aku nk update sikit pasal MIMI. Kat bwh ni ade 3 keping pic MIMI yg kebosanan duk dalam kereta.

Ye la untuk pengetahuan korang semua, aku pulang ke kampung bersama-sama MIMI. ni la pertama kali aku bawa MIMI jalan jauh. Sebenarnye, aku risau jugak la takut die nak ter - ehemm kan. Tapi akhirnya, aku selamat bawa die pulang dengan keadaan kereta ku yang amat bersih tapi penuh dengan Bulu Kucing...

Pada mulanya, si MIMI ni duk kat belakang, agaknye dia bosan kemudian dia datang lepak kat depan pulak. nasib baik la x kacau aku yang sedang memandu.hehe.

Okla, xnak berceloteh banyak sangat. Korang layanla pic kat bawah ni ye. :)


Merenung masa depan, sambil berfikir "kemana agaknye mummy nak bawa aku"



Ubah posisi..bau fragrance Ocean.best jugak. (aku agak je mimi ckp camtu.hihi)


wah..best best...bau yang menyegarkan..hehe..

7 comments:

susu dalam botol said...

chomelnya kucinggggg! tp kita takbleh dekat. nanti flu :(

Cik Oren said...

hihihi...sy phm.
cam adik sy duk bersin jer sejak sy jaga MIMI..:)

Mino-Chan said...

kidnap boleh? ^O^

NaniRostam said...

Mak Oi....come nya oren...male ke female...boleh buat baka tak?

kumbangkecil said...

saya memang geram betul dengan kucing yang satu ni. tunggu. saya culik dia satu hari nanti. haha.

Cik Oren said...

Mino-chan - hehe..x bley..mati wa kene ganti:P

Aunty Nani - Boleh aunty.pastu kite wat bisnes.ehehe...tp die baby lagi la aunty :D..kite tggu die jd adult.hehe

kumbangkecil - hahaha...

~@RniE~ said...

huhuhu~ time bawak CHIBI blk kedah dulu pon igt nak lepaskan.. tapi xberani. takot nnt dia lari gi kat pedal minyak. free jer terpenyek~ huhu.. namao!! ngeri~

saya sayang CHIBI saya!