Jom ikut UK

Tuesday, September 2, 2008

..:: Selamat Berpuasa ::..


Sorry lame jugak x hapdet blog nih...
Cik ucapkan Selamat Menyambut Ramadan Al Mubarak kpd yg beragama Islam..
Jgn lupe pose tau..jgn ponteng...ehehe..x pose penuh x leh raya..tu laa yg bese kite dgr time kecik2 dlu kan..skang ni aku ulangi plak utk ank buah aku...nak duit ry kene pose..kalo x Mak Teh xmo kasi duit raya..ehehe..bgs x aku:d

ckp pasal duit ry..thn ni giliran aku kene bg duit raya laks...hohoho...thn lepas aku still dpt duit ry..hua hua hua..xper la kan...sedekah utk budak2..mak aku slalu pesan, walo cmner pun kite ssh biar pun 50sen kt kn bg kat dak2 yg dtg ry kat umah..bile kite bg duit kat diorg, diorg akn ingat smpai bile2..ada betul jugak ape yg mak aku ckp...cam aku skang la kan...aku masih ingat sape yg bg duit ry kat aku...pd sape yg x bg duit raya kat aku dlu...aku still ingat jugak..ehee

mak aku ckp, bile kite bg kat bdk2, diorg hepi, n bile diorg hepi eceli diorg akn doa kan utk kite...so mana tau lepas ni rezeki kite melimpah ruah kan..tul x? itu semua sedekah utk anak2...

wasalam

No comments: