Jom ikut UK

Wednesday, September 24, 2008

Hari yang Bosan...









<-- Muka yg sgt membosankan ari ni sungguh bosan...


ofis aku ade product demo kat Agrobank..

aku di larang sama sekali...kalo melanggar...LEMPANG naik di pp ini( warning by my leader)

1. Meng access Server 204
2. Buka HR System aku..sbb system tu kat server 204
3. x bleh mendonlod..takut server ttb down dek krn P2P..tp aku xder yg tu

Sekarang aku sgt la bosan..1 keje pon xleh..ape yg aku wat skang tgh chat ngan CIK MOMO...n mengUPGRADE aku nye kampung...

Sambil mendengar lagu raya dari Aman Shah - Kepulangan yang di nanti

ttb aku rindu kat En. Vespa..sob sob..ry ni die xder..kene keje kat lautan.adeyh..nnt kami x leh calling2 n msg2 dah..3 weeks lak tu..waaaa....

kompem hidupku bosan nnt.blk keje sure tdo je keje aku..pastu sabtu n ahad lak...harap penuh la ngan aktiviti..kalo x sure air mata ni duk bergenang sbb rindukan En. Vespa..sob sob sob..









<-- p/s: En.Vespa jgn p lame2 yer..nnt Cik Oren rindu sama kamu...

No comments: