Jom ikut UK

Monday, September 8, 2008

..:: Berbuka puasa ::..

Last Thursday, kitorg 1 ofis pergi berbuka puasa kat Tropicana Golf & Country Resort. .huhu..mmg sgt la sedap..dpt mkn sesuka ati..macam2 ada tau...hehe..bayarannyer kalo x clap aku RM58 per person for non-members and for members lak RM53. hua hua hua...ia berbaloi utk org yg mempunyai storage yg besar n tdakla berbaloi utk org yg mempunyai storage cam aku..ahahaha..x larat dowl nk mkn semua yg ade kat ctu..ehehe...korang tgk la ape yg aku da mkn..aku dptla snap beberapa pix kan..ehehe...

Lampu yg kat menyinari table aku:D

Ni la table yg di reserved kan utk kami :D

ni table hidangan Steamboat

ni stall goreng2. betul2 kat dpn table aku..

ni dia pinggan aku. spagetti bolognese + ns beriyani

kuih pelita + buah kurma + sekaya + serimuka + kek (itu aje yg aku tahu:D)

pisang goreng + cempedak goreng + popia + roti john

Satay dgg + Satay ayam

Butter n spicy crab + ayam kuzi + ayam msk ros

Lamb + udang + sotong (semua bakar) + cicah mint sos

Apam balik nipis

Murtabak + sosej + dgg bakar

ahax..table ku yg penuh dgn mknan..huahaha

table sebelah yg malu2 utk amik mknan.huahaha..

See...my table...kuang kuang kuang

ini aje yg ku dpt sajikan utk uol seme..ehehe..licin di kerjakan kami semua..dahsyat x.huahaha

No comments: