Jom ikut UK

Friday, January 2, 2009

..:: Permulaan ::.

Tidak terlambat untukku mengucapkan Selamat Tahun Baru dan Awal Muharram.

Hari ni merupakan muka surat baru bagi diari 2009 aku. Penuh dengan azam dan impian baru. InsyaAllah akan ku capai satu persatu dengan izinNya..

Hari ni juga, hari pertama aku ditempat kerja baru. Dari pagi tadi aku agak sibuk, 'Setup' itu ini untuk kegunaanku sendiri. Persekitaran di ofis baru x jauh beza dari ofis lama ku. Masih lagi ada POOL Table, set sofa atau dalam erti kata lain macam GOOGLE OFFICE. Kalian pernah lihat 'Google Office' macam mana? Nak kata sama tu x juga la. Tapi ada juga persamaannyer..Ofis yang santai tapi masih lagi dalam perpustakaan.hehe..gelaran ku sahaja :P

Apa azam kalian di tahun baru ni? Tentu banyak kan? Ada juga yang masih menyambung azam tahun lepas sebab masih lagi tidak kesampaian. Betul x? hehe..xPer, selagi masih ada kesempatan, x salah untuk kita teruskan azam yang lama tu. Sebab mungkin pada pendapat kalian, rasa macam ada yang x kena saja bila nak buat azam baru walhal yang lama masih lagi belum tercapai. kalau begitu pendapat kalian, sama la seperti aku jugak..aku pernah membuat membuat azam sampai 2 tahun. huhu...Rezeki tidak menyebelahi aku, maka aku teruskan lagi dengan azam lama di tahun baru. Sekurang-kurangnya ada jugak azam aku kan.ehhehe..

Apa azam aku? aku bukan jenis yang suka war-war kan azam baru aku. Sebab aku takut dan malu jika azam aku tu x dapat aku capai..Bagaimana dengan kalian ye?

Sekali lagi, Selamat Tahun Baru dan Selamat Menyambut Awal Muharram.

Kepada rakan seperjuangan ku dulu, Ed; Selamat berblogger...:D

5 comments:

SundaeCone said...

ake mashite o me de to u !
have a great ending and new beginning...:)

amacam new place??hohoh

Ulam Kerdas said...

Ok saja..
Baru je dpt task.hua hua hua..

tetiba rasa dup dap dup dap..
ahaha

susudalambotol said...

teruskan blogging walaupun dah kahwin :P

Ulam Kerdas said...

hehe..sudah tentu..
pasti ceritanya makin menarik..:)

Qia Rosli said...

selamat tahun baru. terlewat pon tak mengapa kn. :)