Jom ikut UK

Friday, January 23, 2009

Selamat Tahun Baru Cina...

Selamat Tahu Baru Cina kepada rakan seperjuanganku di pejabat dan juga bagi yang beragama Buddha. Sempena Tahun Baru Cina, maka dengan itu bos telah belanja kami makan besar di DineOut Restaurant di USJ11.

Wah..sedap..sedap..pertama kali aku dapat makan Salmon Yu Sang. Di bawah ni ada la beberapa keping gambar rakan seperjuangan dan jugak semua jenis makanan yang di jamu. Kami makan sampai masing-masing da x larat nak bangun.haha...

Sebelum balik, kami raikan hari jadi Jessy dan Calvin. Makan kek pun da x lalu. Makanan yang di hidangkan banyak sangat la..Ok aku listkan ape yang kami makan okey:-

1. Salmon Yu Sang
2. Crabmeat Sharfin Soup
3. Four Season
4. Mongolian Chicken
5.Soya Source prawn
6. Steamed red Snapper
7. Wintery Lotus Leaf Rice
8. Mixed Vegetable
9. Dessert - Rabbit in the bushes...hihi
10. HomeMade Cake by wife boss..yummy..





Selamat Tahun Baru Cina...
p/s: Ofis tutup seminggu harap maklum...ho0ray

3 comments:

zuhaimi zul said...

nak jugak...nak jugak...

xeea said...

ape la rase yu sang tu eh?

sharkfin soup aku penah rasa. bole tahan sedap la.

Cik Oren said...

zuhaimi zul - hehe..d a h t e r l a m b a t :D

xeea - yu sang tu eh..ade mcm2 rasa.kalo x silap aku ade 9 jenis dlm 1 pinggan besar tu. ade carrot, kerepek ape ntah,n byklaa.aku pun x leh nk cam ape aku mkn.ahaha...

yg lawaknye kan..bos aku tny, " juju, dpt salmon byk x?" aku ngan blurr..." hah..ade salmon ker?"..ahaha..baru aku pasan da name SALMON YU SANG, of coz la ade salmon..ahaha..mongok jer