Jom ikut UK

Monday, June 20, 2011

Makhluk Halus

 

Oh Jin

Oh Hantu

Oh Jembalang

Oh Toyol

semua yang seangkatan dengannya….

 

Aku tahu, ko sedang menumpang rumahku sejak memula aku pindah lagi. Ko tak yah la nak berahsia lagi.

Banyak kali dah ko kantoi dengan aku tahu!

Antara sikap ko yang selalu kantoi dengan aku:

  1. Setiap hari ko merokok kat dapur aku.
  2. Bulan puasa pulak ko merokok dalam jamban bilik aku.
  3. Bulan puasa jugak ko pi berak kat jamban bilik aku, pastu ko tak flush. Adeyh..dah la busuk taik ko tuh! kalo wangi tak per la jugak!
  4. Masa memula aku mengandung aritu, ko pi bakar kemenyan kat bilik aku.
  5. Alaaa..aku tahu ko selalu main pintu rumah aku tu!

Sudah-sudah la wei ko nak sakat aku. Aku dah penat da pun. Malam tadi ko merokok kat semua bilik dalam rumah aku kan? kan? kan?

Harap jer aku ni tengah KEUZURAN tahu!. Kalo tak aku dah bakar ko malam tadi.

Ko ni takut ker kalo aku bakar ko? Baik ko pi lari sebelum aku bakar ko.

Ada paham takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk????

4 comments:

Mrs Nageb said...

Nape yunk.....:)

Ulam Kerdas said...

ni ha makhluk halus kat umah i, makin menjadi-jadi die sakat i. Yang risonye skang ni, takut die pi sakat anggun jer. naya kalo pi sakat anggun. i kan tinggal ber2 jer.huhu

Mrs Nageb said...

Ye ke....alah takutnya...u berani ek.....takmo lah dia kscau anggun...tk mo pindh ke..

Ulam Kerdas said...

hihi..memula dlu takut gaks. pastu lama2 da jd kebal plak. g pun die x tunjuk rupa parasnya yg cantik itu. hehehe..

nak pindah jugak ni..tp bln 8 nnt. pas tamat kerja kat cni :)