Jom ikut UK

Friday, February 18, 2011

Jumaat

AI memang suka sangat hari Jumaat.

Aku memang perasan kalo hari Jumaat, dia akan bangun lambat. Tak macam biasa sebabnya hari lain dia kan kene pergi sekolah.

Dia macam boleh tahu je yang hari Jumaat ni hari cuti untuk dia. Ye la AF balik USJ hari Jumaat. Maka AI pun cuti sekolah la.

Pukul 10.32 a.m.

Mereka masih lagi lena tidur.

Bilik masih lagi sejuk macam musim Winter jer.

Bilik masih lagi gelap gelita umpama Malam Masih lagi belum melabuhkan tirai.

Aku jeles ni.

hahaha.

kang kalo AI bangun kompem ah, AF tepon aku AI ngamuk.

oh yeay! sangkaan ku sungguh tepat. AI ngamuk dan nak di dukung saje..ekeke

haha aku tau dah nape die ngamuk.hihi..

Kompem la ngada-ngada dengan ayah die mahu ajak g jenjalan.

Bertuah sungguh anak dara ku ini.


psstttt....aku baru tau hari ni, rupenye AI da pandai pegang botol susu. huhu anak dara ku sudah besar rupanya.

4 comments:

Mrs Nageb said...

Good girl Anggun,bijaknya dia :) huhu

Hantu Ulam said...

terima kasih untie :)

...mommy jue... said...

ko pun mesti suka kalau hubby ko balik kan? dpat jalan2.. hehe

Hantu Ulam said...

hehe memang la suka. tapi die cuti Jumaat n Sabtu la. So ari ni die g berjln ber2 je ngn anak dara ku itu.

huhu

aku plak masih bekerja :(