Jom ikut UK

Wednesday, February 9, 2011

Hepi Yepi

 

Cuti Tahun Baru Cina kali ini, aku sekeluarga sangatla hepi. Untuk pertama kalinya aku dan AI pulang ke kampung AF. Memang pada mulanya aku rasa berdebar dan sangatlah cuak. Sampaikan AF tanya pada aku nak patah balik ke Kuantan ke? huhu..

Aku hanya gelengkan kepala. Mujurlah Pakcik AF dah menanti kepulangan kami. Alhamdulillah tidak ada sebarang perkara yang diluar jangkaan kami berlaku.

Sesampainya kami di sana, disambut baik oleh MIL dan terus ambil AI dari tangan aku. Suka sangat aku masa tu. MIL terus bawa AI jumpa atuk dia. Masa tu aku rasa terharu sangat, air mata ni nak mengalir dah tapi aku tahan jer. AI plak pandai sangat ambil hati nenek dan atuk dia. Senyum je memanjang.

Tapi kami tak tinggal lama dikampung sebab AF kene kerja petang Jumaat tu. Jadi lepas je Solat Jumaat kitorg berangkat pulang ke Kuantan. Sedey je aku tgk PIL aku. Siap FIL tanya aku “Bila lagi ayoh boleh tgk Anggun?” huhu sedey nye aku. Dengan spontan aku jwb InsyaAllah bulan depan..

Jadi makanya kami buat keputusan utk selang seli balik kampung aku dan AF.

2011-02-09_151127

Syukur padaMu kerana Kau telah makbulkan doa aku Smile

4 comments:

mama aisar said...

alhamdulilah...berkat kesabaran...n kelahiran anggun ...semua nya ada hikmah...betul x..
jun mgu nie ada kat kuantan x..dtg ar umah aku...birthday aisar....

Hantu Ulam said...

lor minggu ni gue g Temerloh la..huhu..

Mrs Nageb said...

Alhamdulillah...berkat sabar sumua..semoga bertambah lancar lagi :)

Hantu Ulam said...

mrs nageb - itu la..syukur sgt. :)