Jom ikut UK

Tuesday, December 21, 2010

Alhamdulillah

 

Hari ni cukupla seminggu aku mengepam susu menggunakan pam elektrik Medela Swing.Alhamdulillah ari ni aku dah dpt 3 botol susu utk Anggun. Tapi masih lagi berusaha untuk mendapat lebih sebab Anggun ni kuat menyusu. Semalam aku tinggal 4 botol susu maka 4 botol tu juga Anggun minum kesemuanya. huhu..

Jadi disebabkan Anggun ni kuat minum maka aku pun kene la keje kuat. bukan keje kuat ape pun hanya pam susu je untuk bekalan harian untuk Anggun.hihi..

Bila aku pam susu, aku selalu terbayang bila orang lain yang xmo bagi susu ibu. Punyala nikmat bila dapat susukan anak ni. Bagi aku bila Anggun menyusu aku rasa sayu sangat hati ni. Memula Anggun dpt minum susu aku iaitu hari ke2 selepas Anggun dilahirkan, Ya Allah mahu menitik air mata aku. Ye la, akhirnya aku dapat menyusukan anak yang aku kandung lebih 9 bulan. Agaknya macam ni la perasaan mak aku masa susukan aku dulu kan. hoho..Mak terima kasih banyak-banyak…Sayanggg mak mmuuaahh Red heart

Aku berharap sangat aku dapat menghasilkan lebih 3 botol sehari untuk Anggun…

Mama sayang Anggun. Mama tak nak anak mama ni x cukup susu sayang.

Aku juga berharap dapat menyusukan Anggun sampai umur die 1 tahun. InsyaAllah.

IMG00405-20101220-1910

3 comments:

Mrs Nageb said...

mari berusaha~go breastfeeding go..huhu..anggun makin comelllll...huhu

Ulam Kerdas said...

go go chiayuk...hehhe...

mana gambo mareesa yg terbaru :)

...mommy jue... said...

gud job beb.. sokong bf!!! perah jangan tak perah....