Jom ikut UK

Thursday, September 10, 2009

Nasib ku

hhmm..tinggal 2 minggu lagi aku akan bergelar isteri kepada Incik Vespa. Tapi masalah kami yang sudah 3 tahun kami hadapi masih lagi x dapat setel.

Apa lah nasib kami ni...kenapa Tuhan menduga aku sebegini rupa. aku bingung.

Sekian kali aku selalu berfikir,

apa salah aku?

apakah hikmah disebalik dugaan ni semua?




Kekadang sampai aku x sanggup mendengar suara tunangku yang menahan kesakitan. memang dari segi luaran x siapa tahu kesakitan yang dia hadapi.

Dikala kami bergembira, tetiba dia akan bermasam muka dengan aku. Aku tahu dikala itu pasti ada sesuatu yang mengganggu. Tekaan aku tepat. dan ia terus melarat sampai berminggu-minggu dan kadang kala sampai sebulan.

Maaf, aku bukan nak menagih simpati sesiapa. aku hanya nak meluahkan isi hati aku yang aku pendam selama ni.

Aku tahu aku perlu kuat untuk memberi semangat kepada Incik Vespa untuk menghadapi dugaan ini.

Aku sering berdoa agar penantian ku untuk melihat Incik Vespa sihat sepenuhnya akan berakhir.
amin..

2 comments:

aJLeaa said...

doa byk2 mek, at least we know what make him act like that....doakan jugak yg terbaik untuk 'org' yg wat tu....setiap ape yg berlaku insya Allah ade hikmah dan semoga bahagia kesudahannyaaa

Hantu Ulam said...

kenapa lame sgt ye ed..huhu...betul2 menguji tahap kesabaran dah nih.

ye Ed, sy selalu doakan yg terbaik utk "dia dan keluarga dia".x sabar nak tggu kabar biter yg gumbira itu