Jom ikut UK

Thursday, May 6, 2010

Adakah simtom orang mengandung?

 

Nak tanya ngan korang yg tgh pregnant or ada pengalaman pregnant…

waktu korang mengandung, ada sakit kepala x? Yang saya tau pening kepala tu memang biasa la kan…Saya ni x pening tapi sakit kepala sampai senak mata ni…pastu bila goyang kepala skit pun da sakit…rasa mcm ntah xtau nak ckp cam mana…tapi sakit la….

nak g jumpe doktor macam malas jer..ye laa, nanti kene perli ngan doktor lagi, “asyik MC je boss x marah ke?” adeyh..terjelepuk kejap…

2 comments:

[ Hanie ] said...

juju, rasenye mase pregnant, kite ni senang dpt angin. mcm kak hanie, jgn salah mkn sikit..mmg akan pening dan sedawa2 satu badan kalau urut. caranya yg akak amalkan, urut2, then tido :) esoknye dah baik.

Hantu Ulam said...

o0o ye ke..huhu...xder org yg leh tlg urutkan la kak hanie...Incik Suami blk seminggu sekali jer..sob sob sob...urut sendiri je la gamaknye..hoho