Jom ikut UK

Tuesday, November 1, 2011

Setahun sudah

 

Alhamdulillah…

26 Oktober 2011, yang lalu genaplah umur anak dara aku satu tahun. Rasa macam begitu cepat masa tu berlalu. InsyaAllah, raya haji ke-2 nanti akan ku buat sambutan hari lahir untuk AI.

Seminggu sebelum hari lahir AI, dia sudah boleh berjalan tapi macam robot la sikit. Tapi ok la kan, akhirnya anak daraku berjalan jugak. hihi.

Alhamdulillah, hari ini jugak cukup sebulan sudah aku menjalankan perniagaan dobi aku. Doakan moga perniagaan aku ni berjaya ye Smile

 

Kepada kawan-kawan yang berada di sekitar Kuantan, kalau nak hantar pakaian untuk di basuh ke dry cleaning ke cuci TOTO/Comforter ke, boleh la hubungi aku. Kalau banyak dan dalam kawasan bandar Kuantan, pengambilan dan penghantaran PERCUMA.

Oklah, aku terasa penat la pulok. Sorry ye, korang layan gambo AI je kat bawah ni.

C6303¤0888

C6303¤0889

C6303¤0896

3 comments:

...mommy jue... said...

ko bukak kedai dobi kat mana? bestnya ada bisness sendiri.. kejap je kan AI masuk setahun, anak aku countdown nak masuk 2 tahun...

Mrs Nageb said...

Anggun...heppy belated birthday :) cepat je kan... Huhuhuhuhu

Ulam Kerdas said...

Junn - aku buka kat arked buah sebelah Shell kat Benteng, junn. Nanti kalo family ko nak anta toto ke dry cleaning ke boleh la anto kat aku. Toto/comforter aku amik RM9 n dry cleaning pun aku amik RM9 sepasang. :)

Mama Mareesa - thanx ye aunty :)