Jom ikut UK

Thursday, June 10, 2010

Tiada Tajuk

 

Tiada apa yang hendak di coret. Yang pasti hati dan perasaan aku sungguh bercelaru sekarang.

Kecewa.

Menyesal.

Sakit hati.

Rasa tidak dihargai.

Hanya air mata yang mampu mengalir dan tak dapat aku ungkap dengan kata-kata.

Mungkinkan sebab aku mengandung??? Begitu sensitif?? Tapi bila difikirkan sejak aku mengetahui aku bakal punya anak, aku abaikan hati dan perasaan aku. Tapi kini, keadaan semakin tegang. Hari semakin hari makin banyak perkara yang buat aku terasa. Tapi aku cuba abaikan tatkala aku begitu sibuk dengan kerja.

Demi anak yang dikandung, aku cuba kuatkan semangat aku. Tabahkan hati aku..

5 comments:

SundaeCone said...

don't be sad ... let the rain fall down

chill mommy, ok ?

:)

Ulam Kerdas said...

I'm trying to not to be sad. but i can't. the whole night i'm crying. and it seems like nobody care about me...huhu

SundaeCone said...

i want nobody..nobody but u..
ceng3x ..

hohoh..watever it is, KEEP HOLDING ON. u will get ur HAPPY ENDING in the end..

p/s: awat cm mostly sume tajuk lagu avril lavigne ni.uhuh..ok aku da bengong ..ehehe

SundaeCone said...
This comment has been removed by the author.
jantan mulut becok said...

banyak bersabar